Dag 3 alweer - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ExchangeAC - WaarBenJij.nu Dag 3 alweer - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ExchangeAC - WaarBenJij.nu

Dag 3 alweer

Door: Aurora en Aniek

10 November 2014 | Verenigde Staten, New York

Om 8 uur moesten we allemaal naar het restaurant in het hotel zodat we met z'n allen konden ontbijten. Om half 10 zouden de Amerikanen bij ons hotel zijn en zouden we met z'n allen naar de statue of liberty.

We waren allemaal een beetje zenuwachtig om de amerikanen te ontmoeten, maar het ging heel goed. Iedereen is heel aardig. We hebben onze koffers in een typische schoolbus gedaan en zijn toen door battary park naar de veerboot gelopen. We zijn op de boot gegaan richting het vrijheidsbeeld.

We gingen in groepen van 10 leerlingen het vrijheidsbeeld beklimmen. Toen we daarmee klaar waren, hadden we tijd om lunch te kopen. Daarna zijn we weer op de boot gegaan richting ellis island.Op Ellis eiland hadden we 30 min vrije tijd. Daarna gingen we weer terug naar het vaste land met de boot. Daar zijn we in de schoolbus gestapt op weg naar new lakes

We werden afgezet bij Mountain Lakes Highschool. Toen werden we opgehaald door ons gastgezin om naar 'huis' te gaan. De gastgezinnen zijn erg aardig. Je voelt je meteen thuis.

Sommige mensen zijn die middag naar de mall geweest. Het was een enorm winkelcentrum. De amerikanen vonden het maar raar dat wij het zo groot vinden, want het was een van de kleinste malls die ze daar hebben. Daarna zijn we weer naar huis gegaan om te slapen, want we waren allemaal heel moe

Aurora en Aniek.

• 11 November 2014 - 09:22

Iris Van Gul:

Fijn dat jullie aardige gastgezinnen hebben.
    Ben benieuwd hoe jullie het woensdag op de High School gaan vinden.
    Geniet ze daar verder!
    Groet, Iris van Gulik

• 11 November 2014 - 10:23

Miriam Vissers:

hartstikke leuk om te lezen hoe jullie het daar allemaal hebben. Geniet van deze unieke ervaring
    Miriam Vissers