Lopen, lopen, lopen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ExchangeAC - WaarBenJij.nu Lopen, lopen, lopen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ExchangeAC - WaarBenJij.nu

Lopen, lopen, lopen

Door: Sofie en Sarah

09 November 2014 | Verenigde Staten, New York

We zijn de dag erg vroeg begonnen, om 7 uur zaten we allemaal min of meer fris aan het ontbijt. Het ontbijt was vrij extreem, twee happen en onze magen waren gevuld. Na het ontbijt zijn we vertrokken naar de 9/11 memorial, we hebben hier een erg mooi en indrukwekkend museum bezocht. Daarna zijn we door China Town naar Washington Square gelopen. In tegenstelling tot de groep van vorig jaar waren wij niet echt gecharmeerd van de opdringerige verkopers met kleine winkeltjes. Op Washiongton Square kregen we vrije tijd om te 'chillen', prettig, want onze voeten waren al gestorven. Daarna liepen we door naar Rockefeller Center over de highline, dat leverde al een mooi uitzichtje over de stad op, maar Top of the Rock in Rockefeller sloeg natuurlijk anders. Onderweg trouwens nog gestopt omdat vd Meer uggs moest kopen. Na het geweldige uitzicht van Top of the Rock kregen we vrijuit om bijvoorbeeld te shoppen. Nou zou je natuurlijk denken dat de weg vinden in New York vinden, aangezien alle wegen recht lopen, erg makkelijk is, maar wij (geen idee hoe dat voor de andere groepjes was) hebben toch wel ontdekt dat het toch nog best een opgave is om te vinden wat je wil vinden. Om kwart voor 7 meeten we weer met de groep op Times Square en gingen we naar het leukste restaurant waar we ooit zijn geweest. We werden ontvangen door best wel een plezierige man om naar te kijken en door de telefooncel naar binnen gelaten. Binnen was het een grote theatrale bom en het eten smaakte ook goed. Na het eten zijn we met de mensen die durfden (Tim niet dus) in het bijbehorende horrorhuis geweest. Dat was niet echt prettig voor ons hart en voor onze stem.
Toen we dan eindelijk terugkwamen in het hotel (het is links, nee rechtdoor, nee nee links) was iedereen zo ongelofelijk moe dat we meteen in slaap zijn gevallen.

• 10 November 2014 - 14:52

Petra:

Superleuk dit reisverslag en blijf genieten!

• 11 November 2014 - 09:13

Iris Van Gulik:

Leuk om vanuit Kampen mee te kunnen genieten van jullie verhalen!
    Groet, Iris van Gulik